torsdag 16 augusti 2012

Smaken är som baken...

Mina kära små barn har fått en klädsmak utan dess like... Ibland när de kommer ner efter sin morgon på klädning så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta?;-) Nej för så "hemsk" kan den vara...;-)
Idag blev det extremt mönstrat på Alfred och igår klädde Douglas sig helt i USA flaggan... (har även dessa kläder idag;-))
Jag vet att jag kan påverka deras kläder och inte låta dem ha detta på sig... Men det är såååå mycket mer som vi diskuterar (läs bråkar) om så jag orkar faktiskt inte diskutera om detta oxå...
Jag tror på att jag stärker deras självkänsla om de får klä sig själv och få välja vad de vill ur sina garderober! Ja så klart måste jag ju ibland få ha ett litet finger med i spelet när det barkar rent åt helsike helt när vi tex ska gå bort eller så;-)
Men smaken är som bekant som baken, delad. Och alla vi har olika klädsmakar...*fniss*

3 kommentarer:

  1. Men det är väl jätte sunt att de får ta på sig vad de vill! Varför ska du lägga dig i mer än nödvändigt. Så länge de är hela och rena och trivs med det själva.

    Nä, låt dem klä sig! Jag tyckte båda var super fina :-)

    SvaraRadera
  2. Bara fantasin som sätter gränser! Som det ska vara! :-)

    SvaraRadera
  3. Ibland får man välja sina strider, och det är "bara kläder". Underbara modekillar
    <3

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!