onsdag 22 augusti 2012

Sköna stilar!

Min morgon började med att jag vaknade upp och fick ett STORT glas vatten över hela mej och det rann så där härligt ut i hela sängen... Alfred skulle bara dricka lite, men missade förmodligen avståndet när han skulle ta glaset och hällde det över mej istället för att hälla det i sin mun... Härligt att få ett sånt uppvaknande, eller kanske inte....
Jag mår en gnutta bättre idag, men kroppen känns seg som kola och hade jag fått välja så skulle jag legat kvar i sängen hela dagen...
Barnen har så fantastiskt sköna stilar när de sover;-) Så här hittade jag Fabian när jag skulle gå in och bädda om honom innan jag skulle sova igår...
 Och Douglas la sig så här sött strax efter att han somande.... *fniss* Undra just vad han drömde?
Och Alfred låg väldigt "normal" för en gångs skull... Ja annars brukar han ligga hur som helst med både armar och ben intrasslade i varandra;-)
Tur att ingen tagit kort på mej när jag sov... Herreguuud, jag tror mej veta att jag inte är speciellt vacker när jag får min skönhetsömn... Sover med öppen mun och slänger ut magen och brösten över hela sängen...;-)
Kom precis på att jag hörde Jonas prata till och från hela natten.. Han är nämligen en sån där nattpratare... Herreguuud va jag skrattade en sväng i natt när han satte sig upp och skällde ut "någon" stackare... Och sedan började han själv att skratta och somnade om... 
Det skulle vara roligt att sätta upp en kamera i sovrummet och se vad som egentligen händer här på nätterna;-)

2 kommentarer:

  1. underbar blogg. jag läste artikeln i aftonbladet men det ick inte att komentera den där. jag är mamma till tre barn med handikapp & kan verkligen känna ibland att det blir konstigt när alla skall jämföra barn.
    jag bloggar för att skapa medvetenheten om barn med speciella förm¨gor & för att neutralisera gränserna som finns mellan "normalfungernade" barn & våra med speciella förmågor (handikapp)

    skall följa denna blogg.
    ha det göt
    maddi

    SvaraRadera
  2. Ha ha magen och brösten över hela sängen, du är så kul!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!