måndag 20 augusti 2012

Ensam mamma söker!!

Har bänkat mej i tv-soffan... Inte ofta de blir det numera... Nej jag gör så mycket andra onödig skit på kvällarna, så jag hinner liksom inte med att se på tv;-) (Dessutom är det sååå fult och opersoligt här uppe så det känns konstigt att sitta här... Hej inrednings tv, kom hit och gör om vettja!;-)) Men ikväll is da night! Japp den här kvällen har jag väntat på sedan jag fick reda på att Jennifer skulle medverka i Ensam mamma söker! Jag har nämligen följt Jennifers blogg i 2 år och det liksom känns som om jag känner henne på riktigt;-) Vi har följt varandras bloggar och vi är även vänner på fejjan! Vi har pratat länge om att träffas in da real life så att säga. Men nej, det har ännu inte blivit. Men snart hoppas jag att vi får till en dejt och att jag snart får träffa den härliga snygga kändismorsan!;-)
Besök hennes blogg här!
Ensam mamma söker krockar dock med nya Dallas... Illa, illa... När det äntligen börjar sändas lite roligt på tv igen, ja då krockar programmen med varandra... Ja för den här sommaren har det verkligen varit katastrof på TVn, bara ren skit enligt mej;-)

2 kommentarer:

  1. Vi umgås sedan flera år med Cecilia som är med :-)

    Jag ser Dallas imorgon istället!

    Kram K

    SvaraRadera
  2. Fina fina du :) Så gulligt du skrivit om mej så jag blir lite rörd ;)
    Jag hoppas verkligen vi kan få till en träff snart :)
    KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!