lördag 30 april 2011

Dagens form...

Uj uj uj... Mitt lilla huvud värker en aning idag, de bultar och det bankar. Men det är de värt, för vi hade sååå trevligt ja iallafall på förfesten. Annat kan man ju inte ha med 10 underbara tjejer!
Vi gick vidare på byns lokala pub och drog ner medelåldern en aning, så där 30 år;-) Kände mej väääldigt ung där...;-)
De rosa bubblet försvann i ett nafs igår, det rann ner så lätt i strupen och det får jag nog sota för en aning idag;-)
Träffade en bloggläsare där! Hon kände igen mej och berättade att hon gillade min blogg supermycket, tusen tack för dom orden IDA!
Nu är det dusch, frukost och påklädning som gäller innan la familia packar in oss i bilen och styr den mot metropolen Göteborg! 40- års fest hela dagen lååång väntar på oss, ska bli sååå skoj!


Dagens nagelack; No7 Pink grapefruit! I lööööv it, precis i min färg och form;-)!

Pssst... Ännu en följare har tagit sig bort från min blogg:-( Har den blivit tråkig?? :-( Hoppas inte att fallet är så...? Jag ska jobba på att bli en bättre bloggare;-)

11 kommentarer:

  1. Hoppas att huvudvärken snart släpper! ;-)

    Ha det så trevligt i Göteborg!
    Snygg nagellack!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tråkig??? Inte alls!!!! Ha en underbar dag i Götet Kram Victoria

    SvaraRadera
  3. tänk på att det finns olika sätt att följa bloggar på, personen i fråga kanske bytte bara :) hoppas ni får en fin valborg!

    SvaraRadera
  4. 40 års fest minsann! Ha så jättetrevligt :) Bry dig inte om att det är någon hit eller dit som lämnar, det är inte ditt bloggande som är tråkigt :)

    SvaraRadera
  5. Så är det, folk kommer och går, men trogna skaran består!
    Hade också en helkväll igår. Men höll mig till vitt vin och öl. Ingen huvudvärk i dag.. ;D
    Bubbel är sååå gott! Lätt att jag alltid får huvudvärk av det! För jag dricker för mycket av det... Mums!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Här har du en ny följare också (bloglovin)... trevlig blogg du har !
    Snyggt nagellack.

    SvaraRadera
  7. Hörru!! Ta å "gaska upp dig" lite! ;-) INTE är din blogg trist inte!! LOVE IT!!! =)
    Och sådana här inlägg är extra bra, när du skriver om sånt som passar mig;-) Nagellacket ska jag skriva upp på min inköpslista =)
    Hoppas ni får det riktigt trevligt på festen!!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  8. <3 absolut inte!! Mys nu Götet.. kram kram

    SvaraRadera
  9. Kul var det - att se dej "på riktigt" o få en goer kram!
    Ha en toppensöndag du glada goa tjej!!! :)

    SvaraRadera
  10. Åh var du i mina krokar? Inte Askim alltså, men i goa Götet :) Misstänker att ni hade hela dagen fullplanerad, annars hade det varit sååå kul att träffas :D Kanske en annan gång!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  11. Skitsnygg färg på lacket! Tycker du har en jättebra blogg! Sådeså =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!