fredag 29 april 2011

Girls night!

Redo för en kväll med tjejerna! Rosa bubblet har legat på kylning och det är dax för mej att gå ner till bästa Veronica på lite förfest! Inviger mitt nya linne som jag köpte idag! Har valt en annan outfit för morgondagen, lovar att ni får se den oxå!
Hmm sitter här och funderar på hur kallt det kan bli inatt när vi ska gå hem? Borde man kanske ta med sig varmare skor? Måste nog vara ett klart vuxen tecken om man börjar tänka på sånt;-) Förr åkte man liksom som man var och man brydde sig inte att man frös röven av sig när man gick hem framåt morgonkvisten;-) De är andra tider nu helt klart, kanske kan man säga att man har blivit äldre och klokare?! *fniss*
Ha en supermysig fredag! Det ska jag ha och dricka massor av gott bubbel! SKÅL!

11 kommentarer:

  1. Låter jättetrevligt! Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Oh, vad mysigt! Ha en underbar kvall!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Du ser redo ut:)
    Såååå sugen jag blir! Rosa bubbel:) solsken och goda vänner, härligt!
    Ha så skit kul och drick lite för mig också:)
    kram.

    SvaraRadera
  4. Fin du är =) Linnet var skit snyggt, fast det inte var från Lindex "blink blink" hi hi hi.
    Ha en super duper mysig å rolig kväll fina du kramis Katarina L

    SvaraRadera
  5. Snygging:)
    Ha en trevlig kväll:)

    SvaraRadera
  6. Men sååå snygg!!
    Och super fina kläder dessutom!!
    Ha en riktigt trevlig kväll min vän!!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  7. Nice outfit!! Hoppas du får en riktigt trevlig kväll!

    SvaraRadera
  8. Superfina nya kläder du har inhandlat.

    Ha det topp fräsching.
    Kram

    SvaraRadera
  9. fin är du! ha så skoj :D

    SvaraRadera
  10. hehe ja jag känner igen det där med att man inte va så praktiskt klädd förr när man skulle ut och svira. Men det brydde man sig inte särskilt mycket om ;)
    Nu däremot packar man nästan en hel väska full med varma kläder ifall de skulle bli kallt :P

    SvaraRadera
  11. Superfin du var!
    Hoppas ni hade kul och att du mår bra idag. ;-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!