torsdag 21 april 2011

Till mej!!

Idag fick jag ett sött rosa paket på posten! Jag som älskar paket bokstavligt talat slängde mej över det och rev upp det;-) Och vet ni vad som låg i? Jo 2 par supersnygga solbrillor från snällaste Madeleine! Hon hade varit i Thailand och köpt på sig så många och då ville hon ge 2 par till mej! Nu behöver jag inte sörja mina gamla som gick sönder i måndags! För har jag 2 par grymt snygga solglasögon att byta mellan!


Visst är dom snygga?! Jag bjussar att jag ser ut som hej kom och hjälp mej med en utväxt från hell. Solkrämen som glänser i ansiktet och osminkad! ;-) Men vad gör väl det när man bär sååå snygga solbrillor!
Tuuuusen och åter tuuusen tack snälla Madeliene för solbrillorna!

8 kommentarer:

  1. Shit vad SNYGGT!! De passade ju dig jättebra!! Vad glad jag blir. Och vad snabb posten var!
    Glad påsk, söta!!

    SvaraRadera
  2. Skitsnygga:)
    Vilken härlig vän du har:)

    SvaraRadera
  3. Vad snygga på en läckertjej.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hihi, vliken trevlig surprise!
    Snyggt!

    SvaraRadera
  5. Supersnygga!!
    Vilken överraskning! KUL!!

    SvaraRadera
  6. så snällt! och dom passade jju toppen :D

    SvaraRadera
  7. Wow vad kul med paket på posten...:-D
    Snygging!

    SvaraRadera
  8. Verkligen superfina! Kul med lite overraskningar bara sadar ibland...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!