fredag 8 april 2011

Förbereder för fredagsmys!!

Fixar inför kvällens fredagsmys! Ska laga fisksoppa med saffran och till efterätt gjorde jag det smidigt för mej och köpte en kladdkaka! Till det blir det goda jordgubbar!!! *mums* Vi ska ha Douglas gudföräldrar på middag som ska gratulera honom i efterskott! Härligt när man liksom kan dra ut på alla kalas lite så att man får festa till det lite extra;-)! Nähä här får jag inte sitta och slöa till, dax att sätt igång med maten! Bästa att fylla upp ett glas vin oxå när jag ändå håller på, så att jag riktigt känner den där fredags stämningen!;-) Ha en mysig fredagskväll, skål på er!!;-)

8 kommentarer:

  1. Åh vilken god middag! Ha en trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Saffranslax lät riktigt gott!
    Ha en trevlig kväll du med!

    PS. Kladdkaka tar 10 minuter att göra. ;-)))

    SvaraRadera
  3. Receptet på soppan tar vi tacksamt emot! =)

    Ha en riktigt trevlig kväll!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hon tackar o bockar!!! =)

    Oh mums!!
    Antar att middagen blev super?
    Du får lägga upp bilder och recept med tycker jag =) Så man får lite inspiration i matlagningen här hemma!

    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  5. shiiit, ser gott ut! soara lite åt mig så kommer jag :D hehe

    SvaraRadera
  6. En fredagskväll när den är som bäst.... Hoppas er blev lika härlig som ni hoppats på, det blev vår, tills jag, som vanligt, somnade i soffan ;-)
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!