söndag 17 april 2011

Inviger...

..mina nya shorts som jag köpte förra veckan! Ångrar inte en endaste sekund att jag köpte dem. Känner redan nu att jag kommer att bo i dem hela våren och sommaren! Tänk va skönt när man slipper ha strumpbyxor under dem och bara få visa sina brunbrända smala ben *ironisk* Men oavsett om de inte är så smala och och långa som de kanske bör vara om man bär såna här shorts så kommer jag ändå visa mina bara ben i sommar;-)!


Nu väntar solen på mej och jag ska gå ut och få lite nya fina fräknar och vem vet kanske blir de så varmt så att jag till och med kan ta av mej mina strumpbyxor och "bara" ha shortsen på. Nja hoppas kan man ju alltid, för riktigt så varm är de inte ute tyvär!

3 kommentarer:

  1. Tycker det är skönt att höra att du kommer springa i bara ben även om du inte tycker att de är jättefina! Och det är säkert inget fel på dina ben ;) Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!