fredag 29 april 2011

Lite nytt i gareroben!

När jag och barnen var i grannbyn i förmiddags tog vi oss en tur till People! Jösses va mycket snyggt de hade fått in och jag tror banne mej att jag skulle kunnat tänka mej de mesta i min garderob;-) Nu är det ju inte det enklaste att gå och shoppa kläder med 3 galna grabbar;-) De hjälpte iallafall personalen att städa golvet med sina kläder;-) Men lite shoppat blev det för min del! Ska på 40 års kalas imorgon och behöver något nytt att bära! Hittade detta ljuvliga linne och army shorts till!

Eventuellt om jag vågar så kommer även dessa spets leggings att bäras under shortsen! Nu vet jag inte om det blir detta imorgon, ja jag är en sån där velig typ...;-) Men jag är i vilket fall som helst väldigt nöjd med mina köp! De kommer i vilket fall som helst att bäras någon annan gång om de inte görs imorgon;-)


Även ett tunt flätat skärp från sisters points föll i påsen. Bra att piffa till något linne eller tunika!

5 kommentarer:

  1. Superfint linne! Kan vi inte få se outfiten på? Kram

    SvaraRadera
  2. fina kläder du hittat! och tack för uggletipset :) trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Snygga kläder du köpt :) Va inne på people häromdan o blev helt förälskad i de skjortsen, SUPER SNYGGA :) Få åka o införskaffa mig ett par såna med ..

    SvaraRadera
  4. Åh vad fina kläderna var....vart ligger nu detta ställe??
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!