söndag 10 april 2011

Varför?

Jag fick ett inlägg kommenterat innan från en ANONYM... Ett gammalt inlägg från 30:e januari där jag skrev att nakenfisen hade uppsått, kolla HÄR... Den anonyme som kommenterat idag måste ha suttit och lusläs min blogg och bara hittat något negativt att kommentera... Dessutom kan den anonyme inte ens tillkännage sig från vem det är och vad hon/han heter... De anonyma som kommenterar på min blogg brukar alltid skriva från vem det är, men inte denna gången... Jag blev bara så fruktansvärt uppretat på folk som ska vara så jävla perfekta och bra. Ni som följt min blogg sedan start vet ju att jag skrivit om Alfreds nakenhet... Jag skriver ju faktiskt om de bra grejerna mina barn oxå gör, men det verkar den anonyme inte tycka... Så här skrev den anonyme iallafall och jag blev bara så ledsen och förbannad och nedtryckt som mamma....: Varför skryter ni med att han är nakenfis? Är han bättre om han springer naken eller vad består stoltheten i? Varför skryter så många föräldrar med att ungarna är nakenfiar? De är väl inget att skryta med? Kom igen om han har gör någon form av prestation. Bör man skratta eller gråta?? Undra hur bitter denna anonyme är egentligen? Varför sitta och kommentera sånt? Varför inte behålla det för sig själv, bitterfitta....*morrrr*

22 kommentarer:

  1. Meh! Vilka knäppon det finns... Skit i det...
    Du har jättefina barn.
    Det är säkert nån som har det skit med sig själv och måste spy galla över nån annan.
    Bry dig inte om det.
    Kram!
    Madeleine

    SvaraRadera
  2. Men herregud det där skrattar vi bara åt tycker jag! Snacka om bitterfitta! Du är bäst! Pussssss

    SvaraRadera
  3. Sån där energitjuv ska du inte ödsla någon som helst energi på! Det är bara att skaka av sig och gå vidare :)
    Kram Elin

    SvaraRadera
  4. Va faaan!!
    Vilken ynkrygg som inte står för hon/han är också...!
    Som sagt verkar som att denne bara letar fel, så gör som Elin här ovan skriver, SKAKA AV DIG BARA!!

    Hoppas din dag blir toppen vännen!

    SvaraRadera
  5. Bara skratta och bry dig inte! Visst är det kul med nakenfisbarn och jag tycker det är kul att läsa om verkliga livet, inte bara en blogg som radar upp allt som är bra i livet!

    Skit i det negativa och ta bara åt dig av allt positivt, det gör jag iaf. Brukar tänka att de som är negativa bara är avundsjuka på hur bra jag är hahaha :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Skit i den här personen. Den mår dåligt, för att du vågar beskriva verkligheten och att personen själv skulle säkert vilja vara mer öppen rak, precis som du är. Avundsjuka människor är inget att bry sig om. Fortsätt skriv som du gör, vi är många som gillar det kanonmycket. Kram

    SvaraRadera
  7. I vårt hus har vi TRE nakenfisar, det är nog tur att jag inte har kvar min blogg! vilka idioter det finns. ja sär, ja sär, sa LinusIda.
    Ha en inte annat å rete sa på?

    SvaraRadera
  8. Förstår inte hur h*n får det till att du skryter om att han är naken, du säger ju bara som det är. Och du brukar visst tala om när dina barn prestera något extra bra, men tänk vilken skrytblogg det skulle bli om du bara skrev om allt bra dina barn gör. Nej fortsätt du att skriva som du gör och bry dig inte om fegisar som inte ens vågar stå för vilka dom är!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  9. Men att folk orkar. Jag fick häromdagen en kommentar på en video på youtube där nemo som nyss lärt sig gå vinglar runt med en tom ölburk. "bra föräldrar" stod det bland annat. PluS att vi borde se en dokumentär som heter "rör inte min sup". Folk gör det till en grej det inte är. I vÅr familj har vi inga problem med alkohol så vi kan skoja om det men det fattar inte dessa pretton.

    SvaraRadera
  10. Är nog bara en människa som har tåkigt & inget annat att lägga energi på,bara å skaka av sej...kram,Kate.

    SvaraRadera
  11. Det är väl absolut nåt att vara stolt över att man har naturliga barn som vill och törs vara sig själva!
    Nej, lägg ingen energi på uttråkade människor som inte har nåt eget liv!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  12. skratta åt det, för såna människor kan man inte ta på allvar. du skulle kunna skriva en hel blogg om hur stolt du är över att dina barn finns till, andas och lever. det räcker, man kan få vara omåttligt stolt över sina barn utan att de har "presterat" något. annars är det jante som är i farten...

    SvaraRadera
  13. Men allvarligt,BRY dig INTE!!
    Det är bara sâ trâkigt att nâgon har sâdan tid att slöasa ut pâ DUMHETER!!

    Kram

    SvaraRadera
  14. Det är väl nån stackare som inte orkar ta tag i sina egna problem, det är inget atta bry sig om. Leve Nakenfisen!! Puss/mamsen

    SvaraRadera
  15. Äh, skit i det!
    En människa som inte har något bättre för sig. Tänk på hur miserabelt liv han/hon måste ha om detta är det "viktigaste" de kan komma på... :-P

    SvaraRadera
  16. Bry dig inte om det, tycker det är gulligt när du skriver om "nakenfisen"

    Ha det bra/Madde

    SvaraRadera
  17. Vi fick en jättekonstig kommentar på vår blogg för ett tag sedan. Jag förstod den inte ens, men tyckte att det var obehagligt att nåt "pucko" hittat vår blogg och skrev konstiga saker där. Raderade genast kommentaren och fick senare veta att det var en av Mikaels bröder som försökt göra sig "rolig" och skriva nåt =(. Fattade dock inte skämtet! Så skaka av dig det som sagt! Kram/Elin

    SvaraRadera
  18. Helt enkelt någon som inte mår särskilt bra och som inte kan tänka längre än näsan räcker för det. Strunta i det och fortsätt att vara den stolta och underbara mamma som du är. Kram från Lena (måste bara testa hur det blir om jag inte loggar in mig ;) )

    SvaraRadera
  19. En som inte har bättre för sig än att klanka ned på ngn annan. Jag får också anonyma kommentarer ibland som är..dryga eller ja, liknande. Funderar på att sätta så man inte kan lämna anonyma, eller kommentarsgranska.

    SvaraRadera
  20. Åh va man blir T R Ö T T !!!!!!!!!!!!!!
    *suck* - finns inte så mycket mer att tillägga.......fortsätt skriva som du gör om dina UNDERBARA barn - både med o utan kläder!!!!!!!!:)

    SvaraRadera
  21. Näää va lessen jag blir!! Du är bäst Karro!!
    Styrkekraaam!! Marie=)

    SvaraRadera
  22. Herregud! Kan inte låta bli att fnittra lite åt detta.
    Konstigt att det skulle klassas som skryt om man skriver att barnen är nakenfisar :)
    Tycker du ska fortsätta skriva så som du gör och strunta blankt i vad denna bittra anonyma.
    Ta inte åt dig av anonym skit! Eller ingen skit för den delen!
    Stor kram till dig! :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!