lördag 23 april 2011

Underbar dag!

Vi har verkligen haft en fantastisk dag med massor av sol, mat, trevligt sällskap, bad, slapp och motion! Har hängt nere vid havet även idag. Doppade mina fötter, med de frös verkligen till is idag. Jösses va kallt det var. Nästan så de gjorde ont i dem... Men de tyckte inte barnen som även idag badade;-)
Jag och min svägerska har varit ute och sprungit en fin slinga nu på kvällskvisten och nu har vi fått goda grillade pepparbiffar med en ihop plockad "potatissallad" till. Den blev väldigt god om jag själv får skryta lite;-) De var bland annat späda goda morötter, nypotatis, rädisor och fetaost i!

Har i skrivande stund smitit undan från mitt sällskap för att ge er mina snygga läsare lite uppdatering från mej;-) Nu kallar mitt goda glas vin igen och jag ska snart in i dimman;-)
Ha en fortsatt underbar påskafton!
Puss på er!;-)

2 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!