fredag 15 april 2011

På jobbet!

Douglas har länge velat följa med Jonas på jobbet och titta hur han har det där. Idag kom äntligen dagen D och det var en nervös liten kille som följde med pappa till jobbet innan lunch tid! De ska bli kul att höra vad han tyckte om det? Om han oxå ska bli en säljare precis som pappa;-) *fniss* Han var så rolig vid frukosten när han plötsligt sa: -Mamma, jag kommer ihåg när hela familjen var på pappas jobb innan han fick det. Då köpte vi jobbet åt honom! Vad han menade med det de har jag ingen aning om... Men enligt honom så kan man iallafall köpa jobb, så de är kanske det jag ska göra då;-) *söting*

Efter jobbet ska de bege sig ner till Mellby och ta imot vårt kök som äntligen har kommit till stugan. De ska monteras och skruvas hela kvällen och kanske natten lång! Så jag, Alfred och Fabian får ha egen liten fredagsmys ikväll!

3 kommentarer:

  1. Åh så fin du är här nedan. I bägge inläggen:))
    Och gossen och pappan... ALLA är fina!:)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att han var spänd i morse din lille grabb :-)
    Hoppas att han har haft en bra dag på pappa jobb.

    Njut av kvällen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jaså man köper jobb nuförtiden? Då får jag väl börja spara så att jag kan köpa mig ett bra ett ;) Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!