fredag 8 april 2011

En favorit!

*jäsp* God morgon! Fick en underbar sovmorgon till klockan 9 idag! Ja Alfred och Douglas var förstås vakna och låg och tittade på tv men lät sin trötta mamma ligga brevid och sova! *lovley* Sen vaknade den morgontrötta Fabian och nu har vi intagit en god frulle! Min absoluta favorit just nu är knäckebröd med keso och tomat toppat med örtsalt! *mums* Äter den till frukost, mellis*2 och jag får liksom aldrig nog av den;-) Får ju hoppas att de är någorlunda nyttigt;-)! Träningsvärken gör sig väl påmind idag... Gårdagen var bara lite stel, men det är inget mot vad jag är idag. Om jag snabbar på här så kanske jag hinner hoppa upp på min CT och trampa bort lite träningsvärk innan dagens alla aktiviteter börja! Tjingeling på er!;-)

5 kommentarer:

  1. Ja träningsvärken brukar alltid vara värst dag 2. :)
    Men det är ju ett grym bevis på att du har tränat bra!
    Hoppas att du får en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den där kombinationen gillar jag med =)

    SvaraRadera
  3. Tack snälla du:)

    Jag hoppas även du får en toppen fredag:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. God och nyttig macka! Skönt med sovmorgon, jag avundas dig å det yttersta just idag ;)

    SvaraRadera
  5. Låter härligt med sovmorgon,det gör ja varje lördag = om jag inte har bokat tid i tvättstugan men det blir oftast på söndagar.Men annars har nog min kropp vant sig att man skall gå upp tidigt nu,så min sovmorgon blir till halv nio eller nio inte längre,har kunnat sova längre förut men ja känner när ja har vaknat och ser vad klockan e så känns det som bara "upp med dig,ligg inte där bara" sedan ligger man och funderar på vad man skall hitta på medan gossen ligger kvar och sover..funderar på att ta en morgonpromenad varje morgon för lättare att komma igång..
    mackan ser god ut ja får nog prova detta
    kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!