söndag 10 april 2011

Veckans träning!

Sitter här helt stel i kroppen, den har nog fått sig en rejäl chock av all träning denna veckan. De kan den ha, för nu ska fläsket bort! Zumban var skitrolig trots att jag inte hängde med och att jag var stel som en pinne. Men va fasen man gör sig ju inte bättre än vad man är och jag bjöd på mej själv även om jag inte kunde;-) Måste bara skryta lite över hur min träningsvecka sett ut:

  • Måndag: Step up

  • Tisdag: Kondition och styrka

  • Onsdag: Ledigt

  • Torsdag: Jogging 2,5 km

  • Fredag: Ledigt

  • Lördag: Jogging 2,5 km

  • Söndag: Zumba fun

Så nåde dej kropp om du inte börjar förbränna på detta fett nuuu, då blir det andra bullar och ännu mera träning! Så akta dej... Om inte du skärper dej så får jag nog kontakta Anna Skipper och då blir det nog fart på fettet. Då tar det nog sitt pick och pack och flyttar ifrån min kropp!;-)Nu blir det soffhäng resten av kvällen. Varje liten del av min kropp värker och de är nästan så att jag njuter av denna träningsvärken som jag har!;-) För då vet jag ju ändå att det har tagit lite! *fniss*

9 kommentarer:

  1. Vad duktig du är, hur mycket ska du gå ner är det tänkt? Kram

    SvaraRadera
  2. 20 kilo så där;-) nEJ MEN DE ÄR IALLAFALL VAD JAG DRÖMMER OM;-)!

    SvaraRadera
  3. Du är så grym! Jag blir alldeles imponerad och tycker att du är jätte duktig!! Keep it up!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fan va bra!!!
    Nu ångrar jag att jag inte tog mig ut idag...nä har du en riktig soff-potatis! Kanske kanske tar igen det imorrn! ;-)

    SvaraRadera
  5. Härligt!!! Ja skrämmer du kroppen med Anna Skipper så händer det nog grejer ska du se!!!
    Jag är också på G nu - Nu köööööör vi!!!!!!

    Kramis!

    SvaraRadera
  6. Barvo! Shit vad du är på G nu!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  7. Fasen va duktig du är!

    Blir riktigt sugen på att börja jogga igen. Imorgon har jag tänkt att ta mig en tur faktiskt.

    ps: Du har väl inte missat att jag öppnat bloggen igen...hihi

    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad duktig du är.... Jag är också sugen på att börja själv nu. Men får snällt vänta tills graviditeten o amningen är över!!! Har mina promenader tills dess =) Ha en bra måndag!!!

    SvaraRadera
  9. Du är verkligen super duktig ! och sådant är fakstiskt roligt att få höra någon gång. Själv har jag också försökt komma igång efter 5 barn, men just nu är vi hemma och sjuka :(så jag hoppas jag får tillbaka motivationen, nu när jag äntligen tycker det är roligt att träna.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!