torsdag 21 april 2011

Mot blåkulla!

Nu är mina grabbar klara för blåkulla! Svetten har lackat för att få alla 3 att titta in i kameran, men till slut så;-) Skam den som ger sig och visst ser de ganska så lyckliga ut!? Nu ska här målas påskkort och sedan är det dax för dem att gå ut och påska för våra grannar på gatan! Douglas ville så gärna sminka mej till en påskkärring, men behöver jag verkligen det? ;-) Ser ju redan ut som en;-) *fniss* Och inte bara ser ut som en utan jag är en oxå... Så jag tar nog min kvast och drar iväg till blåkulla redan efter lunch!;-)

3 kommentarer:

  1. Då ses vi på blåkulla sen då ;)

    SvaraRadera
  2. Vilka sötisar, inte dåligt att få till en så bra bild där de är med alla tre!!

    Glad påsk. Kram/Madde

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!