söndag 10 april 2011

Dax för träning!

Dax att snöra på sig skorna och bege oss till sporthallen och ha en liten uppvisning med mina 5 års gympa barn! Sedan är det zumba fun pass för oss större! Härligt att få skaka rumpan lite, kan ju behövas... Eftersom att jag är stel som en pinne i kroppen och inte riktigt har det där rytmiken i kroppen som man kanske bör ha för att köra zumba, så kan nog detta pass bli riktigt intressant;-) Önska mej lycka till och jag hoppas att jag tar mej ur sängen imorgon bitti;-)!!

5 kommentarer:

  1. Åååå, gud va kul med zumba!! Det liknar "min" Latinmove har jag förstått. Och det kanske du förstått att jag bara ääääälskar! =)

    Ha så kul!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Zumba är underbart skönt :) Man blir liksom ledig i kroppen efteråt!

    SvaraRadera
  3. Hurtigt !!! Jag önskar att jag var lite mindre lat och rörde på döfläsket betydligt oftare än jag gör !
    Jag kan verkligen rekomendera pineapple crunch, den smakade lite som bubblande ananassplit ! kram

    SvaraRadera
  4. Vad härligt!
    Jag har bara zumbat hemma framför tvn. Men svettigt var det iallafall.
    Vad duktig du är!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas att träningen blev bra och jobbig.
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!