söndag 17 april 2011

Kalasdag!


Alfred och jag började vår förmiddag med 3- års kalas! Fika, prat med underbara mammor, lek, bus, bråk;-) Vidare hem för en snabb lunch och dax för kalas nummer 2. Min söta svägerska fylld i fredags så det blev massor av underbar fika i våra magar! Man märker nästa att barnen har fikat stora delar av dagen så sockerspeedade som de är...;-) Även jag har fikat både de ena och de andra, så nu sitter jag här med en gnutta dåligt samvete...:-( Men va fan man lever ju bara en gång och på helgen och vid kalas måste man ju få unna sig lite!



Istället för en blomma fick Johanna (min svägerska) 2 stycken målade fina disktrasor. En perfekt gå bort present att låta barnen måla vad de vill. Douglas skrev även på sin, världens bästa moster!;-)


Nu ska de sockerspeedade barnen få sig lite mat i magen och jag hoppas att de deckar sedan i sina sängar, så mamman i huset får lite lugn och ro efter en hektisk dag!

3 kommentarer:

  1. Härligt med en massa kalasande!
    Skönt när det är över också ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken kalasdag. Trött kan jag tänka mig nu.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh va kul ! Då måste du berätta vad du tyckte om pajen sen ! Här blev den en riktig favorit ! kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!