onsdag 27 april 2011

Provtagning!

Har nyss varit nere på vårdcentralen! Ringde ner i torsdags och hör och häpnad, det var inga problem. Jag fick komma ner direkt om jag hade kunnat för att ta blodprovet! Nu är det iallafall gjort och nu är det bara för mej att vänta in provsvaret.... Förmodligen tar det nog någon vecka innan herr doktor meddelar mej och jag får en tid hos honom. Jag hoppas att det inte visar något, men att han kanske kan upptäcka något annat fel? Ja missförstå mej rätt;-) Ja för något galet är det i min kropp det känner jag... Eller så lider jag helt enkelt av PMS... Ungefär samma symtomer som detta om man läser lite om det... Ja ja i vilket fall så finns det nog botemedel mot det oxå, jag är nog inte ensam om att känna så här....
Men de jobbigaste är när man inte kan sova, de kan ju få vem som helst galen....

6 kommentarer:

  1. Hoppas att du får ett bra svar på provet. Skönt att det är gjort iallafall!
    Ha en härlig onsdag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var väl skönt! Alltid bra att kolla sånt, och du känner ju din kropp. Hoppas det går snabbt att få provsvaren nu.
    Ha en skön dag!
    Kramis!

    SvaraRadera
  3. Ja hu ja, man blir hemsk om man inte får sova. För att inte tala om alla tokiga ideér man får! Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas på bra svar och snabbt svar.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Det skiljer sig väldigt - vården. Hur man blir bemött och behandlad. Hoppas dina prover visar att det inte är något fel på dig! :)

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag gillar din blogg. Om du vill ha baby kläder och barnkläder i ekologisk bomull och för bra pris, gå in här.

    http://bratrojorbyme.spreadshirt.se/

    Mvh Linh

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!