torsdag 7 april 2011

Modevisning!

Har varit uppe i grannbys klädes affär People på modevisning! De var så trevligt och verkligen balsam för en trött mamma själ! Ja alltså att åka hemifrån vid 18 tiden, säga till mannen att det enda han behövde göra var att dammsuga och torka golven;-) Åkte dit, fick ett gott glas rött i handen och några mumsiga snittar! Dreglade över alla läckra kläder man ville ha! Shoppade åkte hemåt vid 20.30 tiden och kom hem till ett skinande rent hem och sovande barn! Jösses vilken vardags lyx, riktig balsam för själen! Ser ni den snygga mannekängen, de är min snygga vän Emma som går och man kan tro att hon aldrig gjort annat i sitt liv;-) Superduktigt Emma!


Och shoppa det gjorde jag... Men bara lite;-) Hittade ett par ursnygga jeans shorts och en läcker vit tröja till! Hmm, men blev lite osäker så här på kvällskvisten, kanske är jag lite för gammal att bära jeansshorts? Men jag måste ju få vara lite tuff trots att jag är nyss fyllda 31 och 3 barns morsa,eller;-)?!? *fniss*

9 kommentarer:

  1. Klart att du inte är för gammal! Du är ju supercool!

    SvaraRadera
  2. självklart kan du vara tuff, 31 är ju ingen ålder:)

    kram

    SvaraRadera
  3. Oh, vad kul! Tankte ocksa inforskaffa mig ett par tuffa jeansshorts... och for gamla tycker jag absolut inte att vi ar... :0)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt! Hade oxå behövt komma iväg efter dagen här hemma men det blev mysig middag med man och barn istället...

    Snygga skor! Visst är det kul nu när alla vårskor kan plockas fram?

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tyckte la jag kände igen na :) Tror shortsen passar dig perfa, du har ju benen till det :)

    SvaraRadera
  6. Åååå vad kul!!!

    Guuud vad avis jag blir! Vill också kunna gå i korta jeansshorts!! Men tyvärr är det inte så snyggt när man har sååå mycket och "tjocka" årderbråck som jag har...=(
    Fast kanske kanske när man får så där bruna ben då syns inte det blå lika mycket. ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Man är aldrig för gammal för jeans-shorts! (Dock kan ju längden behöva justeras om en sisådär 20 år, när du passerar 50... ;-D

    SvaraRadera
  8. Låter som att du har haft en skön kväll!!

    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!