onsdag 20 april 2011

Blingoparty!


Ikväll har jag haft blingovisning här hemma för 16 av mina söta vänner!;-) Maria som är den bästa säljaren på marknaden visade alla snygga plagg för oss!


Vi tjejer älskar ju att shoppa, tjata, fika, dricka vin och umgås, så denna kvällen var mycket lyckad! Vad annars kan de bli med såna underbara tjejer!
*fniss*


Hade jag haft en gigantisk stor plånbok och en ännu större garderob till hela familjen så hade jag köpt hela blingos kollektion och ja även tjejkläderna;-) För guud så fina tjej kläder de fanns, som vanligt...


Jo då shoppat blev det till alla utom Fabian. Känns för tillfället som han har kläder så att hela hans garderob svämmar över. Till Douglas köpte jag 2 t-shirts. En svart med guld och en svart med händer. Alfred fick ett snyggt linne med siffror på och jag själv fick en underbar tunika/blus ! Åhh va jag längtar tills jag får hem dem!

Tuuusen och åter tusen tack snälla tjejer för denna kvällen! Jag hoppas att vi snart får tillfälle att träffas igen!

4 kommentarer:

  1. Oh, vad roligt! Och vilken fin blus det blev ocksa!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Karolin! Vad gulligt du skriver om mig;)Rodnar lite:) Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte särskilt mycket om den "stormy water" långärmade tröjan med knappar till sonen. Men den fanns inte i hans storlek... :-(

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!