lördag 2 juli 2011

Titta, titta här i tidningen!;-)!

Har visst gått och blivit lokalkändis;-) *fniss* Idag i Jönköpingsposten var artikeln med om mitt bloggande och bilderna och reportage blev kanonbra!! Inte en endaste svettdroppe syndes på mej, trots att svetten lackade;-) Jonas fick sig ännu en hint om att han borde fria, så nu borde han väl fatta vinken, eller?;-)
Nästan en helsida fick vi dessutom i tidningen, såååå roligt!
Även i Värnamo nyheter kom reportage med från grilla hos mej i torsdag! Även detta reportage och bilderna var superbra! Nu börjar jag bli ännu mera nervös när fokusen ligger på mej på måndag;-)! Funderar på att åka och handla och knåpa ihop en del av menyn redan idag för att provsmaka... Det kanske vore på sin plats att jag "övnings" grillade... Kan ju inte direkt skryta med att det är jag som står vid grillen här hemma... Nepp för det är Jonas och jag fixar allting annat runt om. Sen kan Jonas ta åt sig hela äran själv... Är det så hemma hos er med? *fniss*
Undra om man vågar sig ut idag? Ja jag menar med tanke på att jag blivit en sån kändis? Det kanske står folk redan här utanför som vill ha min autograf och vill pussa mina fötter?!;-) *ironisk*

10 kommentarer:

  1. Vad roligt! Jodå, det är samma här med grillningen - min sambo sköter köttet på grillen och jag allt annat runtom :o) Kram

    SvaraRadera
  2. vad kul att bli uppmärksammad!

    SvaraRadera
  3. Wow, vad bra det blev! Jag blir ju nastan lite starstruck nar jag tittar in pa din blogg nu... :0) Spannande att det ar din tur pa mandag... Jag haller bada tummarna! Nar det galler grillning har hemma sa ar det mannen som star for det och jag gor allt annat. Verkar som om det ar sa hos de flesta... :0)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jo, det är så här. Konstigt med tanke på att vi är lika "jämställda" inne vid spisen?! :-P

    SvaraRadera
  5. Ni var jättefina i tidningen!
    Har den här framför mig, har spanat in dina favoritbloggar.
    De är likadant hemma hos oss, jag sköter allt inne och Benny allt ute vid grillen

    SvaraRadera
  6. Ååååå! Vad kul!!! Ja, du är ju värsta kändisen nu ju!!! =)
    Attans att man inte kan se så bra bara, hade velat läsa tidningen!! Spar den, så kommer jag och hälsar på någongång!
    Puss på dig!

    SvaraRadera
  7. Nu skulle jag vilja ha en "gilla" knapp att trycka på ;). Här hemma grillar vi båda, fast Sambon har nog några fler minuter vid grillen än mig ;)

    SvaraRadera
  8. Då är man kändismorsa nu då;-)))

    SvaraRadera
  9. Superkul!!! Så himla häftigt! Sug på karamellen!

    Klickade på mitt namn som du länkat till min blogg. Märkte att man kommer till mama-bloggen, som jag slutat skriva i. Såg också att mitt hejdå-meddelande i den bloggen försvunnit :( Du får gärna ändra till min nya. johansfru.blogg.se
    Om du vill såklart :)

    I malung vecka 29? Jag ska till tältet på måndagen.

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Åh vilka fina bilder! Jättekul!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!