lördag 2 juli 2011

Hot, hot, hot....

Inatt har det varit varmt att jobba... Temperaturen har legat på runt 28-30 grader hela natten och så en massa spring på det har resulterat i att jag svettats som en liten gris. Jo för grisar svettas väl?;-)
Förmodligen var vår temp inatt inget mot vad de andra arbetarna har haft under veckan... Vill inte ens tänka på hur varmt och svettigt de stackarna har haft det under veckan som gått när det varit så hiskligt varmt ute...... *phu*
Nu ska jag ta min trötta kropp och krypa ner i sängen! Förmodligen är jag den enda i vårt avlånga land som tycker att det är skönt när det är grått och regnigt ute just nu, då kan jag sova skönt och med gott samvete;-)
Natti natt eller god morgon! Det är vilket som;-)!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker också att det är skönt med med en grå och regnig dag ibland för då finns det inte några undanflyckter för att inte städa :).
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Fy att stressa runt i den värmen! Skönt med lite regniga dagar nu och lite svalt :o) Kram

    SvaraRadera
  3. Det är samma på vårt jobb. I fabriken är det oliiiidligt varmt på dagarna! Stackars människor som jobbar dagtid.
    Jag är en sån där bortskämd kontorsråtta som har AC! Jag kan bara tänka mig vad fabrikskillarna (och tjejerna) snackar om när de sitter i fikarummet... Ha ha! ;-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!