lördag 30 juli 2011

ÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖH........

IGÅR!!!!

IDAG.......
Jädrar i min lilla låda.. Idag är jag inte kry i mitt stackars huvud. Vinet och bubblet rann ner alldels för lätt i strupen igår och det blev visst mer än bara ett glas, ja 6,8,10 glas?
Det där glaset som jag svepte runt 1:30 inatt, det var ju väldigt nödigt, eller inte...
Så ja idag mår man ju som man förtjänar liksom.... Dessutom tycker jag faktiskt lite synd om mej själv som får ta hand om barnen alldels själv idag. Pappan i huset är och spelar golf... *harkel* Har väl för visso satt mej i denna sitts själv, så jag får väl enkelt skylla mej själv...;-) Vet att det vankas bubbel och vin ikväll med, så det är bara för mej att rycka upp mej, hoppa in i duschen och äta massor av kolhyrater för att bli av med den mesta huvudvärken;-)

3 kommentarer:

  1. Nej men god morgon Karro! Du ser lika pigg ut som en lärka! Eller inte...
    (Lika nödvändig kommentar som den där sista drinken... He he!)
    Krya på dig, eller vad man nu säger i ett sånt här läge (?)

    SvaraRadera
  2. Det är väl bara ett litet tecken på att du hade en lyckad kväll,sj dricker ja aldrig vin men ja har blivit sängliggande av andra god saker..

    SvaraRadera
  3. Hi hi hi! De e så gött å se!! ;-) =)
    Men det var sääääkert värt det!!!
    KRAAAAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!