tisdag 12 juli 2011

En uppfräschning!

Så nu har vi stillat vår rastlöshet lite med lite shopping;-) Shopping löser allt liksom, eller hur? *fniss*
Knappt innan ens semestern har börjat har redan min hud ballat ur och små finnar har börjat att bygga bo överallt i mitt ansikte och jag ser ut som en prickigkorv...:-/ (Jo för jag märker verkligen att min hud inte gillar alkohol och dålig mat...)8 Så nu ska mina porer få sig en rejäl omgång och även rynkor skall bort... (Mmmm man kan ju alltid önska att dessa ögonkrämer hjälper;-))
Åh så mitt hår... Har ännu inte varit till frissan fast jag borde ha gått dit för länge sedan.... Har iallafall köpt 2 paket slingor så att det får sig en ljusare ton. Nu håller jag bara tummarna att resultatet blir bra så att inte blekmedlet åker ut så där fin mellan slinghättan så att det blir stora klickar med blekning;-)
Pssst... Solen har kommit tillbaka till oss nu ikväll så mellan porenigöringar och slingning så ska jag även sitta ute och njuta en stund av kvällsolen!

3 kommentarer:

  1. Här är super kallt... 16 grader...suck och ingen sol heller... Så här kan vi snacka om rastlöshet!!
    Vet faktiskt inte vad vi gjort idag... Jag har ju min shopping-dos i bakhuvet sedan igår men vill egentligen bara ha MER shopping!!! =)
    Lycka till med slingorna! Hoppas det blir bra!!
    Kram M

    SvaraRadera
  2. Du har ju jättefint hår sa jag ju! ;-)
    Men det blir säkert bra med lite slingor också. Ha en skön kväll!

    Kram V

    SvaraRadera
  3. Du kommer bli jättefin :-) Min hy har också ballat ur och jag ser ut som något hämtat ur en dålig tonårsfilm :-( Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!