fredag 8 juli 2011

Laddar batterina...

.. innan det är dax att dra till jobbet...

Nya numret damp ner i lådan idag av mama och vad passar då bättre än att sätta sig ner och bläddra igenom den en stund... Det hade ju suttit fin fint med ett glass kallt rosé vid sidan av, men det glaset får jag istället ta på söndag och fira in min semester;-)!
Idag har mina kära barn verkligen prövat mitt tålamod. Ja det tålamodet som jag absolut inte vaknade upp imorse och hade.. Jo då så att ni kan ju bara tänka er vad det har prövats här hemma... De små ungtrollen;-)
Skönt att Jonas snart kommer hem och byter av mej så att de får bepröva hans tålamod lite oxå...;-)
Vädergudarna har äntligen hört min bön om regn och lite kyligare ute... Tror även att herr Oskar är på väg och rensar ut den kvava luften! Skönt, så att jag kan jobba utan att flyta bort;-)!
Nu blir det lite fika för att ladda ytterligare lite batteri! Måste ju fira in att Jonas gått på semester!!
Trevlig fredagskväll på er!

1 kommentar:

  1. Inte långt kvar nu alltså, snart är det SEMESTER!!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!