måndag 18 juli 2011

En promenix!

Äntligen har solen lyst över oss idag och vi har kunnat varit ute hela dagen lååång! Ja alltså om man ser på denna bilden så tror ni ju givetvis att jag ljuger när jag säger att solen sken liksom... Men just här mulnade det igen och så sprack det upp igen efter ca 15 minuter!!
När våra vänner åkte hem idag tog vi oss en lååång promenad! Men alltså det är ju lättare sagt än gjort att gå runt 16:30 med 3 barn som är så där halvt om halvt trötta;-) Det blev många mutor med godis och stopp på vägen, allt för att de inte skulle somna...
Klättra och hoppa från sanddyrnorna är ju bara sååå roligt! Ett under att ingen av dem ramlar och bryter något, tur att de är så lätta och mjuka i sina kroppar. Värre hade det nog varit om Karolin elefant hade hoppat rakt ner i sanden. Då hade det nog blivit gips lite här och var...;-)
 
Att handla på kurrande mage är ju inte direkt något som jag kan rekommendera... Då kan det lätt bli såna här godsaker till kvällsmat. Hemmagjord pizza med mozarella, parmaskinka och ruccola. Och jag som skulle äta kokt fisk och dricka vatten, så blev det med det ja;-)! *fniss*

1 kommentar:

  1. Mmm, härlig promenad och pizzan hade även jag valt före fisken!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!