tisdag 12 juli 2011

Presenter på posten!!

Förra veckan fick vi 2 stycken stora paket på posten! Ett paket kom enda fram till dörren med budbilen och i de paketet låg det en sommarpresent från Danonino med yoggisar, hink, spade och en kylväska! Ungarna bar slet upp det och blev förstås superglada över att de fick sina absoluta favvo yoggisar i ett paket på posten;-)
Tack snälla Danonino för det!!
Det andra paketet fick vi hämta ut på posten och jag visste att det var från Disney XD eftersom att jag hade blivit kontaktad av dem!
Just denna kanalen är en stor favorit här hemma och ett av de bästa programmen Douglas vet är just Phineas och Ferb, så han bara skrek av lycka när han fick syn på vad det var i paketet. I paketet var det bland annat handukar, pysselböcker, vattenflaskor och klistermärken!! *lovley* Douglas och Jonas har redan provat flera saker från pysselboken och man kan vara med och tävla på deras sida här om vad man har pyssla med! Och självklart måste vi ju vara med på den tävlingen;-)! Tack snälla Disney XD för det!!

Guuud vad jag älskar såna här överraskningar som kommer på posten! Skulle lätt kunna öppna små paket varje dag utan att ens tröttna en endaste sekund;-) Kanske skall börja införa en paketkalender till mej själv året om;-)
Jonas skrattar alltid åt mej varje jul, för jag är mer galen i paketen än barnen och han brukar köpa massor av små paket till mej bara för att han vet hur mycket jag älskar paket! *fniss*

4 kommentarer:

  1. Men va kul!!! Har en till här hemma som också gillar Phineas och Ferb! =) Bästa Axel vet!!
    Hoppas ni får en underbar dag med massor av SOL!!! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Åh presenter är alltid kul :)

    SvaraRadera
  3. å vilken dröm för barnen !

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt ! Presenter mitt i "vardagen" sätter verkligen lite extra guldkant på tillvaron, och det bästa av allt är att idag väntas ett STORT paket till MIG dyka upp med bud !! ( annars är det ju oftast saker till Viggo )
    Ha en riktigt mysig dag !
    Här är solen äntligen tillbaka så vi kanske kan bada !

    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!