fredag 6 januari 2012

God morgon!




De verkar som de varit hockey VM inatt? ;) Ja jag är tok ointresserad... Men enligt Facebook uppdateringarna så verkar det iallafall som om Sverige tog hem guldet inatt! Grattis!!;)
Vi slöar i sängen... Sover himla oroligt på nätterna. Vaknar flera gånger per natt och har så grymt svårt att somna om... Men när morgonen kommer, ja då sover jag som en stock och känner mej som en klubbad säl...:/
Nu mot frukostbordet! Frukost är den absoluta bästa måltiden på hela dygnet!
God morgon på er!

3 kommentarer:

  1. Jodå det var hockey :-)
    Mannen drack kaffe och pimplade julmat för att hålla sig vaken haha.
    Själv sov jag :-)

    Ha en skön dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jodå, att matchen var hade jag koll på. Men vilken småbarnsförälder orkar vara uppe mitt i natten om man inte MÅSTE?! Ha ha! ;-)

    Ha en skön fredag!
    Kram V

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!