tisdag 24 januari 2012

Den morgontrötta familjen...

*hua* De är verkligen ingen hitt att gå upp på morgonen, speciellt inte när man är den mest morgontrötta familjen i hela världen... Morgonhumören på barnen är ju värre än mitt eget, vilket resulterar i bråk och diskussioner... Sånt som man absolut inte vill ta på morgonen... *suck*
Jag vet att både de och jag har glömt bort att vi bråkat på morgonen när jag hämtar dom vid 13 ;-)! Och det är väl en himla tur det!
Alltså jag försöker tänka när de är som mest kaotiskt här hemma. Hur gör såna som har så där en 10 barn? Hur i helsike får de i hop allt? Jag får ju knappt ihop allt och då har vi "bara" 3 barn... Kanske går man upp 1  timmar före alla barnen, fixar och grejar? De kanske inte ligger i sängen och drar sig och snozzar klockan så där nästan en timme som jag gör?;-)
Nu har jag kaffedejt med Fabian;-) Japp han är en riktig kaffegubbe och dricker kaffe varje gång av mej;-) Får han inte sitt kaffe, ja då blir han galen...
God morgon på er!

9 kommentarer:

  1. Godmorgon! :)
    Hoppas att ni får en superhärlig (kaffe)dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. oh, nellan vaknade strax efter 5....urk!

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte prova den fisksoppan ikväll som du skrev recept på för ett tag sen! verkar super god! Men fundera på, get du den till barnen oxå fast det var så mkt vin i den? Älskar din grymma blogg! Å du är kanon duktig med vikt å allt!! Mvh Karin.

    SvaraRadera
  4. Karin E: japp de är klart att jag ger den till barnen! Alkoholen försvinner ju när man kokar soppan! Vad det de du undrade över?;)
    Kram K

    SvaraRadera
  5. blev fel skulle skriva ett mail till n annan ursäkta

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!