tisdag 31 januari 2012

Dag 23!

Idag är det en sån där fuldag... Provade nog 10 olika outsfit imorse innan jag satte på mej detta... Inget känns bekvämt på min kropp idag, inget:-(
Jo detta känns otroligt skönt i o för sig;-) Men jag känner mej ändå inte snygg... Ja ni vet, vissa dagar är så och vissa dagar skulle man kunna gå runt i en sopsäck och känna sig snygg;-)
Dagens outfit är: En tröja från Vero Moda/ People, leggins Monki och linne Only! Armbanden kommer från H&M och den gröna snygga klockan från cocoo! Grönt är skönt och det är kul med färgglada klockor! De kanske ni har märkt att jag tycker?;-)

4 kommentarer:

  1. jag älskar färg!
    fin outfit!

    SvaraRadera
  2. Herregud, hur kommer du ihåg var du har köpt allt. Jag förtränger sånt.. (om det inte står i på lapparna då i och för sig... Ha ha)! :-D

    SvaraRadera
  3. Såna dagar har man ju tyvärr... Älskar såna oversize-tröjor!
    Klockor är också min passion...

    Karro du är superfin, som vanligt!!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  4. Denhär outfiten gillade jag ! Skitsnyggt!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!