fredag 20 januari 2012

Så himla typiskt...




Vaknade upp med världens förkylning... Varenda kroppsdel värker.. Jag gillar inte att må så här. Vem gör de förresten?;)
De är väl så himla typiskt att man ska må så här bara för att de är arbetsdag inatt.. Har ju för sjutton haft hela veckan på mej att vara sjuk och så blir jag det nu... Ogillas...
Tyvärr kan jag inte ligga här och tycka synd om mej själv... Mina barn bryr sig inte så hemskt mycket att jag mår så här... De är som vanligt högt och lågt..
Ett, två och tre, nu ska jag resa mej från sängen och gå och slänga i mej ett par Alvedon och Ipren! *pust*
Någon som har bra förslag på dunderhuskurer mot förkylningar?;)

2 kommentarer:

  1. ajdå va tråkigt!
    jag hade samma skit i helgen, då levde jag på te som jag kokar på ingefära,citron, kanel drack litervis...funkar kanon!
    krya
    kram

    SvaraRadera
  2. Nej men stackars! Krya på dig fort!
    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!