tisdag 31 januari 2012

Är så nöjd med mej själv!


Jag sitter här och är så nöjd med mej själv! Visst få man vara nöjd över sig själv och visst får man skryta över sig själv ibland? I vilket fall som hels så gör jag ändå det, bara för att jag är det;-)
Besökte gymmet idag och sprang på löpbandet. 4,2 km sprang jag på speed 9 och stannade bara en gång för en jävla kisspaus... Hade det inte varit för de där kisseriet så vet jag att jag hade klarat 5 km... Men de är den som stoppar mej...:-( Himla trist. Men nu är det som de är och jag övar som faaan för att det ska bli bättre!!
Jag kände mej så himla peppad och jag känner att min kondis verkligen finns där och det är så jäkla härligt! Även om kisseriet gör det lite svårare för mej att springa så gör jag ändå det. Jag gillar det och jag njuter att pina min kropp...
Jag älskar när den får jobba, när jag tränar så jag nästan spyr och stupar vilken sekund som helst. Normalt? Nej kanske inte, men jag har å andra sidan aldrig sagt att jag varit normal heller;-) Är man envis så är man!
Tänk att få träna i boot camp några gånger i veckan! Det vore något det! Att få kämpa tills tårarna bränner där bakom ögonen och varje muskel pinas och bränns! Tyvärr finns det ingen sådan träning häromkring där jag bor. Hade de funnits hade jag definitivt varit med på den träningsformen!;-)
Mitt mål för februari är ju att jag ska springa 5 km! 5 km ska jag klara och klara jag 5 km så ska jag banne mej klara 200 meter till den gången och då blir det ju faktiskt 5,2 km;-) Jag vet faktiskt inte när jag sprang så "lång" sist? Kanske i gymnasiet, eller till och med i högstadiet! Så ja, jag är stolt över mej själv!!;-)
Det är en skön känsla det där, när man känner sig nöjd med sig själv;-)!

13 kommentarer:

  1. Fy sjutton va grym du är! Jag blir alldeles peppad av att läsa hur peppad du är! :) You go girl!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skaffa en sida på funbeat.se så kan vi vara träningskompisar och pusha varandra. :)

      Radera
  2. Heja heja från mig med, du är grym! Kämpa på.

    kramar

    SvaraRadera
  3. Klart som tusan att man får vara stolt och skryta!
    Jag är precis som dig. Det ska bränna, svida och göra lite ont! Träning när det är som bäst! :-D

    SvaraRadera
  4. Klart att du ska vara nöjd med dej själv, du är ju grym!

    SvaraRadera
  5. Självklart!! Helt rätt, kör hårt :)
    Det där med jante tycker jag är förlegat ;)

    SvaraRadera
  6. Bra där!!!
    Stå På Dig - Annars gör någon annan det!!
    ;-)
    /Ha en bra träningsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Bra jobbat! Vilken känsla när man klarar mer en vad man tror =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!