torsdag 26 januari 2012

Vårkollektion!

Idag släpper Blingo sin nya vårkollektion och jag har fått den stora äran att "tjuvkika" lite på den på bilder per mail! Den ser verkligen ut att vara helt i min smak, så detta kan nog bli dyrt för min plånbok;-) Har köpt massor därifrån innan och jag gillar deras kläder skarp! De är inte så könsbestämmande. Det finns tex leggings där både killar och tjejer kan ha dom utan att det är en massa små söta fjärilar på som det annars är på dom från tex H&M...
Japp mina grabbar har flera par leggings därifrån som de bara älskar och så även jag!;-)

4 kommentarer:

  1. Har en hel drös med byxor oa. som inte kan "återanvändas". Bara för att de gör kläderna pojkiga och flickiga. Så himla onödigt och irriterande... Känns heller inte "fair" att lillebror ska ha byxor med rosetter och fjärilar på.... Kram

    SvaraRadera
  2. leggings är ju skitbra, skönt ch lätt för barnen att röra sig i!

    SvaraRadera
  3. hmm Hmm har du kollat på me&i´s vår kollektion?
    Riktigt många godingar !! fniss fniss.

    SvaraRadera
  4. Visst är det fint i år? Du vet var jag finns;)
    Kram Maria Ekdahl

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!