måndag 16 januari 2012

Måndag morgon!

Jösses Amalia va dagarna går fort... De bokstavligt talar springer iväg, både på gott och ont...
Sitter och dricker min första och den bästa kaffet på hela dagen! Inget slår en god kopp kaffe efter en god frulle i lugn och ro;)!
Jag har sedan flera dagar ett konstant håll på höger sida. "värken" sitter liksom vid revbenet och de dra och sliter... De blir bara värre och värre för varje dag som går och inatt har jag vaknat flera gånger pga det:(
Jag ska försöka ta det lugnt idag så kanske det släpper! Ja så lugnt som det nu går, har ju en tendens att inte kunna ta det lugnt;)



5 kommentarer:

  1. Tråkigt att du inte mår bra! Skickar en morgonkram det kanske hjälper lite, fast det här med att ta det lugnt som folk påstår att man ska göra hela tiden är inte det lite överskattat! (ler)
    Ha en bra dag och var rädd om dig!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  2. God morgon. Försök bara att "vara" i dag så kanske eländet ger vika:)
    Om du får chansen ta och vila en stund (med tanke på att du vaknat fler ggr inatt). Önskar dig en så bra dag som möjligt och att du snart mår bra igen.
    Kramar från mig till dig..

    SvaraRadera
  3. Tack vännen !!

    Det ser sådär ut med jobb nu resten av jan och feb, men jag försöker intala mig själv att det ska ordna sig och inte stressa upp mig i "onödan"...
    Men faktum kvarstår - det är jäkligt jobbigt att bara gå och vänta på telefonen !

    Ha en härlig dag !!
    kram

    SvaraRadera
  4. Nu ska jag inte skrämma dig, men går det inte över kontakta VC. En kollega till mig hade ont under höger revben och det var gallsten.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Visst är kaffe livets dryck?! Uuunderbart!
    Ja, gå och kolla upp din värk. Man ska inte ha ont i 4 da´r.

    KRAM!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!