måndag 9 januari 2012

Klädutmaning dag 1!

Idag kör jag igång med den stora klädutmaningen som jag blivit så inspirerad av från monstermalla!!
I 30 dagar ska jag ha 30 olika outfits på mej. Allstå jag får inte ha samma kläder på mej 2 dagar i rad;-)
En regel som jag måste få ha, är att jag måste få ha samma leggings eller strumpbyxor på mej. Ja för jag bär väldigt ofta tunikor. Och ja många leggings och strumpbyxor har jag, men inte 30 par;-)
Dagens outfit är en myspysig tunika, perfekt att gå här hemma och skrota i, samtidigt som man är klädd! Såna kläder gillar jag;-)
Hänger ni på denna utmaningen i 30 dagar? Klart att ni gör;-) De ska bli sååå kul och se vad som egentligen gömmer sig i garderoberna! *fniss*

11 kommentarer:

  1. Ååh va roligt! Hade varit skitkul att hänga på, tror dock att jag har för lite kläder i min garderob, jag har dessutom lite för mycket mage för vissa kläder. Hehe :)

    SvaraRadera
  2. Har tyvärr också för lite kläder för att hänga på men ska bli kul att följa din utmaning :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Orajt. Jag är på..... Och jag älskar oxå sånna kläder :) Perfekt!

    SvaraRadera
  4. Kuul, jag behöver inspiration ;) dock för liten garderob för att haka :€

    SvaraRadera
  5. ja, vad roligt! :D
    klart du kan ha samma leggings, huvudsaken kombon är annorlunda hehe

    SvaraRadera
  6. Men alltså...SHIT! Ser du så smal du blivit!!!?

    SvaraRadera
  7. Vad smal du blivit sen jag började lusläsa din blogg :) Jag ska börja kämpa med kilona nu och tänkte fråga vad du äter för kost? Hur mycket du tränar i veckan ubgefär?

    SvaraRadera
  8. Galet vilken kul grej :) Borde verkligen va något för mig som har en överfull garderob :)

    SvaraRadera
  9. Kommer inte i alla mina kläder än. Så jag kan tyvärr inte hänga på.

    SvaraRadera
  10. Ålrajt, jag är på. Herregud - hur ska det gå?...

    SvaraRadera
  11. Hej, jag är en ganska ny läsare hos dig och ville bara säga att du har en väldigt härlig blogg. Dessutom är tunikan du har på dig på bilden skitsnygg! Vart har du köpt den?

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!