fredag 27 januari 2012

Tålamod sökes!

Kvinna på 31, söker sitt tålamod som försvann någongång på onsdag kväll i krokarna i Skillingaryd. Hon kan tyvärr inte leva utan det och beter sig som en hemsk människa utan...Den berömda bägaren med vatten har runnit över så pass många gånger nu så att de snart är översvämning i deras hus...
Tålamod krävs det en hel del av, med 3 små gossar som alla har sin egen vilja. Den ena har en värre vilja en den andra...
Hennes stubin är extremt kort och den brinner upp snabbare än snabbast...
Hon har sökt igenom varenda liten vrå i sitt hem, utan att lyckats få tag på det.
Kvinnan kan ju förstås inte leva utan sitt tålamodet och skulle bli så glad om någon sett till det och åter lämna tillbaka det! Hon har även hört att det finns tjuvar som snor tålamodet av folk... De små tjuvarna kallas tydligen barn och suger visst åt sig av allt tålamod som man har/hade...
I hennes fall kan det vara så att de små barnen har tagit tålamodet av henne?
Hon har andats in och ut och räknat både till 10 och 10 000, men trots det finns inget tålamod kvar...
Har ni sett hennes tålamod, så var vänlig att ge tillbaka det eller kontakta henne här på inlägget med en kommentar så att de snarast kommer tillbaka till denna kvinnan!

6 kommentarer:

  1. Vilket härligt mugshot!
    ANDAS!
    Been there, det är svinjobbigt!

    SvaraRadera
  2. ok, du får lite av mig....räkna till 10! Baklänges :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hittar ditt tålamod =)
    Min lilla satte prov på mitt nu uner förmiddagen =)
    Är det förresten ok o länka till din blogg? Brukar inte länka till nåns blogg utan o fråga om det är okej först! Ha en bra fredag! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag är ju inte den som är den annars utan brukar dela med mej. Jag menar, hade jag inte behövt det lilla tålamod jag själv lyckats behålla så hade jag givetvis skickat över en del av mitt. Men tyvärr tror jag inte det räcker att dela på, om så ens bara för en dag..
    Jag lovar att ditt snart kommer tillbaka :) Stor KRAM till dej!

    SvaraRadera
  5. Go bananas !!! :) skicka till barnen en film och hoppa du upp på ct:n, trampa utav bara helsicke ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Japp. Måste va en internationelltjyv för mitt va oxå bort igår. Och jag så tacksam att du OXÅ skriver ut sanningen om blivet med barn! TACK!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!