fredag 6 januari 2012

Underbart väder!!

Vädret är helt fantastikt ute, helt perfekt enligt mej;-)! Några minusgrader, lite snö och sol!
 Vi har tillbringat förmiddagen ute! Gått en promenad, spelat landhockey och åkt snowrace!
Att dra snowrace var inte de enklaste idag.... Nej de krävs nog egentligen lite mera snö för det... Men va vad gör man inte för barnen;-) Klart att de ska få åka snowrace om de vill, jag tog själva dragandet som ett träningspass;-)!
Jag tror att Fabian är den envisaste människan som jag känner... Han kommer att slå sig fram här i livet och kommer att veta precis vad han vill göra!
Idag valde han att vara utan vantar... Nej kanske inte så skönt... I över 2 timmar var vi ute, så ni kan ju tänka er att de var 2 små stelfrusna händer sen... Men tror ni han villa ha vantarna på sig för det? NEPP... Men skrek de gjorde han som bara den...Ja självklart bara för att händerna var kalla...:/
Träffade på grannen och hon undrarde vart hans envishet kom ifrån? Hon syftade så klart på mej... Men jag svarade snabb att envis är jag, men jag ger mej oxå ganska så snabb om jag inser att jag har fel;-)
 Ja så här arg blir man när mamma tvingar en att sitta i vagnen och när händerna värker av kylan...;-)

6 kommentarer:

  1. Vi vill ha snö här nere i Lund också, hoppas det kommer snart för barnens skull och för att det blir lite ljusare.

    SvaraRadera
  2. Till och med jag (som inte gillar att vara ute) tycker det var underbart ute i dag i kylan och solen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nä men se där! Ni har minsann fått snö!

    SvaraRadera
  4. åååh det ser helt vårigt och fint ut!!

    SvaraRadera
  5. Men liten då ;) men känner igen det där med vantarna, mina är precis likadana. Du är lika snygg som vanligt!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!