fredag 27 januari 2012

Konstiga drömmar...

Ännu en natt med superjobbiga drömmar... Jag är en sån där prick som kommer ihåg de mesta som jag drömmer, ibland bra, ibland mindre bra...
Jag är inne i en sån där drömma om döden drömmar igen... Skitjobbigt är det och jag vaknar upp ryckigt varje natt och har så svårt att somna om...
En vän sa till mej att det betyder tur att drömma mardrömmar eller att någon ska få barn! Superroligt, men just på nätterna är det inte lika roligt kan jag meddela...:/
De värsta är att jag inte bara drömmer dom på nätterna. Nej de liksom etsar sig fast i min hjärna hela dagen och så går jag omkring och grubblar på de där drömmarna... De kan ju få vilken frisk människa hur knäpp som helst....
Jag har sååå ont i min kropp. Jag vet inte om det beror på min dumma förkylning eller om jag ligger och spänner mej på nätterna. Varenda arm och benmuskel gör ont och jag har liksom träningsvärk...
Ja skulle nog behöva gå till en drömtydare eller psykolog för att prata ut om mina konstiga drömmar... Kanske är det något omedvetet som sitter där i hjärnan och gnager som jag liksom skjuter undan på dagen? Ja vem vet? Den som lever få se;-)

2 kommentarer:

  1. Drömmer man om döden så brukar det vara en förvarning om att pengar väntar.
    Så står det i min gamla drömbok iallafall.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. du kaske bara behöver meditera eller yoga lite så du lär dig slappna av? (fast vad fan vet jag, haha)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!