onsdag 11 januari 2012

Dag 3

Japp, ni får ignorera min putmage;-) i såna tjöjor så ser man lätt ut att vara i gravidmånad 4-5 någonting...;-) Men nepp på mej är det bara fläsk som putar ut!
Jag kom och tänka på en sak imorse när jag satte på mej klädena. Jag är en sån där allätare av kläder och blandar stil hej vilt och har liksom ingen egen stil... Har ni det?
Jag önskade någon kunde hitta en still åt mej och ta fram kläder som var liksom var jag!;-)
Den dagen jag blir miljonär så ska jag få mej en personlig shopper;-) Eller heter det så? En personlig shoppare som hjälper mej med att köpa kläder och vad man ska ta på sig!?
Hela dagens outfit kommer från Vero Moda, japp ända från topp till tå;-)!
*harklar* Vad gillar ni min rumpa då? Man får verkligen världens fulaste rumpa i dessa jeanslegging;-) För att de ska hålla sig på plats så måste man dra upp dem så hög så att man får en sån där snygg kärringrumpa bak och en sån där kameltå fram;-)
Och jag som annars har en platt rumpa får en ännu plattare rumpa i dessa;-)

8 kommentarer:

  1. Hej snyggo!
    Håller fullständigt med!
    Har typ 4-5 stilar i mon garderob. Och det är jäkligt nice, för inte vill man väl se likadan ut alltid? Ibland vill man vara business, ibland romantiskt, sportigt osv... Behåll dina stilar, tycker jag. Du är alltid fin i dina outfits.

    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Just därför VÄÄÄÄGRAR jag jeansleggings! Hihi! ;-)

    SvaraRadera
  3. Spontant känner jag att du ska vara glad att du har en platt rumpa. :) Jag har en sån "man-kan-ställa-en-tebricka-ovanpå-rumpa" :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Min rumpa får inte hamna på foto. Haha...

    SvaraRadera
  5. Då är det ju perfekt med lång tröja eller tunika till.. snyggo!
    Jag har inte heller hittat min stil. Det är nog därför min garderob spretar åt alla håll och jag inte har något alls att ta på mig även om den är full ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag är som du, en allanvändare av stilar och kläder. Vill gärna dra mig liiite mer åt det rockigare hållet, men ibland blir det raka motsatsen.
    Huvudsaken är att man själv trivs och känner sig bekväm :)

    KramKram!

    SvaraRadera
  7. Hi hi hi hi!!! =) kameltå......! =) kära söta va du e rolig!! ❤

    SvaraRadera
  8. Jag har inte heller någon särskild stil, speciellt inte sedan jag flyttade till Skillet. Jag blandar hejvilt. :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!