tisdag 31 januari 2012

Skåpätare...

Vi har fått en liten skåpätare här hemma... Allt man behöver göra är att dra fram stolen och vips så klättrar man bara upp på bänken och kan äta fritt... Och stänger man sedan luckan lite så tror man ju förstås inte att man syns;-)
Men han blev besviken, inget gott godis där... Så då gick han vidare till nästa skåp...;-)
Tror det är dax att hitta ett nytt gömställe för godiset här hemma;-)
Om jag är rädd att han ramlar ner? Nja, han har en storebror som alltid har varit högt och lågt, så jag är ganska van vid barn som är och klättrar överallt;-) *fniss*

7 kommentarer:

  1. Hihihi, gillar när barn tror att de är strutsar. Min brors yngsta blundade alltid när gjort något han inte borde. Syns jag inte så finns jag inte ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, rackarunge! Sådär håller Bubban också på :-)

    SvaraRadera
  3. Men guuud vilken liten söting!! Klart han kan då brorsan kan!! =)
    Kramisar!!

    SvaraRadera
  4. Man kan ju inte låta bli att skratta!

    SvaraRadera
  5. Sicken klätterapa! Med 3:e barnet så är jag inte heller lika rädd när Ian börjar klättra. För klättrar gör de varesig man vill eller inte =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!