söndag 29 januari 2012

Dag 21!

Det är verkligen så kul att få klä upp sig! De händer ju tyvärr inte allt för ofta att man gör det numera och det är verkligen supertrist...
Men idag fick jag iallafall klä upp mej lite och vips så känner man sig såååå mycket snyggare och fräschare;-)
Som sagt, denna utmaning är verkligen superbra för mej, för denna "blusen" hittade jag hängdse snyggt och prydligt i min garderob... Den köpte jag för nästan 3 år sedan och har bara använt en gång... Hade visst fått för mej att jag inte gillade den. Men har nu insett att jag verkligen gillar den MYCKET och denna kommer jag absolut att använda fler gånger!;-)
Dagens outfit: "Blus": Vero Moda, Shorts: Sistets Points, linne: Vero Moda, stövlar Scorett, armband: Plain Vanilla!!

6 kommentarer:

  1. läckert ! Stövlarna passade jätte bra till!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har svarat på din fråga inne hos mig =)

    SvaraRadera
  3. De var jättesnyggt!! kram Mona

    SvaraRadera
  4. Den blusen var väldigt snygg tycker jag med. =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!