måndag 23 januari 2012

Jag har blivit intervjuad av AFTONBLADET!!

Nu mina kära vänner ska jag berätta vad jag sysslade med under dagen!
I fredags fick jag ett mail från en reporter på Aftonbladet! Hon hade upptäckt min blogg och ville göra ett reportage om en sak som jag hade bloggat om för länge sedan! Ja men självklart ställde jag upp på det liksom! Jag står ju för vad jag tycker, annars skulle jag ju aldrig blogga om det;-) Men jag kan inte berätta ännu vad intervjun handlade om, de får ni reda på när artikeln publiceras;-)
Men iallafall så bestämde vi att hon skulle intervjua mej per telefon! Lite väl långt att åka från Stockholm bara för att intervjua lilla mej kanske;-)
Intervjun gick bra, men jag vet inte riktigt vad jag sa känner jag nu;-) Jag babblade på som jag alltid gör... Kanske bra, kanske inte? Den som lever få se...;-)
Runt 14 tiden dök de upp en fotograf från Aftonbladet! Han fotade mej och barnen till den tillhörande artikeln! Sååå häftigt och man kände sig som världens kändis;-) Vi tog även lite kort ute i de vackra vädret. Grannarna undrade nog vad vi höll på med som stod och poserade upp oss framför den största kameran jag någonsin har sett i mitt liv;-)
Så nu mina kära vänner fick ni reda på vad jag var så nervös för innan idag;-) Och önskar ni en autograf av mej nu så är det bara att tjoa till! Ja för det är väl klart att ni vill ha en autograf av en kändis? *asg*  Bara att skicka ett frankerat kuvert till mej med din adress på, så fixar jag resten! *ha*ha*

19 kommentarer:

  1. Oh.. Kul! Du får hojta när den publiceras :)

    SvaraRadera
  2. Jösses Amalia, så roligt! Du är värd all publicitet du kan få. Guldklimp!

    SvaraRadera
  3. Då får vi hålla koll på aftonbladet nu då, få se om den artikeln
    kommer med i nätupplagan också.

    SvaraRadera
  4. Säg till när det är dags!
    Gud vad spännande!

    SvaraRadera
  5. Men åh va kul! :) Du måste komma ihåg att berätta när det publiceras. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Men herrejösses så himla FRÄÄÄÄNT! Å så himlans roligt för dej!
    Snart kommer ett brev med ett frankerat kuvert från mej jallafall, räkna med det ;)
    Du måste ju meddela vilken dag repotaget kommer ut sen också så vi kan köpa tidningen :)
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Kommer den vara med i någon av bilagorna eller i "vanliga" tidningen? Vad roligt, grattis! Kram Elin.T

    SvaraRadera
  8. Men guuuud va kul!!!! Härligt!!! Värsta kändisen juh!!!
    Ska bli så spännande att se vad det handlar om!!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  9. åh kul! jag blev okcså telefonintervjuad av en fr aftonbladet men det måste vara...2 år sen eller så, en intervju om jul, skitskoj ju! :D ser fram emot att läsa om dig!! :D

    SvaraRadera
  10. men gud så kul! ser fram emot att få läsa vad dom skrivit sen. du måste säga till när de kommit i tryck :)
    kram

    SvaraRadera
  11. Åhhh, vad spännande, väntar med spänning på artikeln.
    Kramen

    SvaraRadera
  12. Men vad häftigt. Va roligt för dig!
    vill också gärna läsa aftonbladet sen..... Kram

    SvaraRadera
  13. Nej men, jösses vad roligt!!! Det är du allt värd! Ska bli så skoj att få läsa...

    Kram

    SvaraRadera
  14. Godmorgon=)) Ja jag är ju sist att läsa om din "hemlis":(( Men så är det när man går och lägger sig FÖR tidigt hi hi. Men gud va roligt, ska bli skitans kul att läsa sedan när det publiceras. Önskar dig en fin tisdag...KRAM

    SvaraRadera
  15. Ååå så kul! Säg till när vi kan läsa det. :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!