söndag 29 januari 2012

Ett besök hos både katten och stjärten...

Poff sa denna helgen och jag jublar högt, THANKS GOD IT`S SUNDAY!!!!;-)
Inatt har jag haft världens obekvämaste trosor på mej.. De har glidit omkring, knölat sig in och besökt både katten och stjärten... Och det har känts som om jag haft på mej världens största string... Nu använder jag inte string. Nej jag har nog blivit för vuxen för det? Eller är det någon som gör det nu för tiden förresten? Ja de är klart att de är!!
Förr, för så där 10 år sedan var det de enda jag bar! Men jösses Amelia, hur kunde jag? Sååå obekvämt att ha en sån där rem rakt upp i hela härligheten liksom... Nej de är tur att man blivit gammal och förståndig och numera använder jag STORA sköna bekväma trosor..;-)
Ja menar, vill jag vara sexig så kan jag faktiskt vara det på annat sätt än genom mina trosor, right?;-)
Jag förvarnade min kära kollega tidigt igårkväll att jag kände att jag hade fått på mej enormt obekväma trosor. Ja ifall att han skulle undra vad det var jag stod och grävde efter där mitt på golvet;-)
Finns det något värre än obekväma trosor? Ja de är klart att de gör... Men att bära obekväma trosor ligger på min 10 i topp lista för obekvämt;-)
Jag är i vilket fall glad att jag inte ser ut så här;-) Fast vem vet, hennes man kanske tycker hon är sexig? *Mohahaha*

9 kommentarer:

  1. haha... jag sitter här och skrattar igen kännande !! Visst hade man typ alltid string för sisådär 10 år sedan, men nu finns det bara ett fåtal tappra överlevare i min troslåda - såkallade "nödfallstrosor" som bara åker på om man har något så tight på sig att vanliga trosor är omöjligt eller om man missat tvätt-tiden ;)
    Ha en härlig söndag !! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hahaha samma här, för 50 år sedan använde jag BARA string. Idag - bekväma modell större :D

    Kramar M

    SvaraRadera
  3. Oh lord! Dom där jeansen skulle jag aldrig i livet ta på mig!
    Hoppas att du får en bra söndag!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Förvarnade du en manlig kollega om att du ev. skulle stå och gräva???

    I LÖV U, Karro!!!! Ha ha ha! ;-D

    SvaraRadera
  5. *Fniss* Har aldrig gillat snöret i röva på stringen. Bilden var schysst, varnade precis dotera för hur det kan bli...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hata trosor som halkar omkring!! Och vilken vidrig bild, hoppas verkligen att hennes man tycker om det ;-)

    SvaraRadera
  7. Jag har sting, vissa byxor liksom kräver det, vill man bli fin får man lida pin? ;) haha nej men dubbelrumpa är värre för mig än att det skaver någon timma^^ nåja.. nu tänkte jag utmana dig lite eftersom du tränar! Stå i plankan och sitt i jägarvila så länge du kan! Kika in här för att se min tid óch tala om vad du fick för tid: http://jennietarkka.spotlife.se/2012/01/28/tabata-pa-hemmaplan/#respond

    SvaraRadera
  8. VEM har smygfotat min häck?!


    ;)

    SvaraRadera
  9. haha, gillar fru gårmans kommentar ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!