måndag 16 januari 2012

En ny goding i mitt badrumsskåp!

Jag har sedan ca 6 månader tillbaka använt mej av Macadamias inpackning och även Healing Oil Treatment! Jag älskar dom produkterna och förstår inte hur jag klarat mej utan dem innan??
De är verkligen sjukt bra och jag använder även inpackningen och oljan till barnens hår eftersom att deras hår har en tendens att trassla ihop sig en del;-)
Nu har jag även utökat med en till goding i mitt badrumsskåp med ett shampoo och även det är lika bra!
Så vill ni ha snyggt, blankt, mjukt och no more risigt hår så kan jag verkligen rekommendera Macadamias produkter!!

5 kommentarer:

  1. De där produkterna är verkligen toppen! Använder dem också :)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte så mycket hår:) Men ditt hår ser jätte fint ut!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Fick tips om dessa produkter, men har ej testat.
    men nu kanske jag vågar.;)

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset. Använder oljan, kanske bör kombinera med det andra för att få full effekt. Vet du om det bara finns att köpa över nätet? Eller har du hittat någon försäljare irl?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Aldrig hört/sett dessa produkter. Låter spännande, blir sugen att testa.
    Hej föresten!
    /Fin blogg!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!