tisdag 24 januari 2012

Dag 16!

Kör på svart idag igen! De finns några såna i min garderob om man säger så... Minst 75% av min garderob består av svart...:/
Och ja tänker ni, har hon på sig leggingsar idag igen(!!!) Japp de har hon;-) Fy fasen va gött det är! Bästa modet ever!
Fabian ville oxå vara med på bild, dock en mycket arg liten pojke... Eller så ser han förresten ut större delarna av dagarana.... ARG...
Vilken tur att detta inte var ett luktinlägg och att ni kunde lukta er genom datorn... Jag stinker pizzeria långa vägar och det luktar verkligen inget vidare... Nej jag har inte börjat extra knäcka på byns pizzeria. Nej jag och Hanna var där och lunchade innan. En sallade blev det, men vi fick liksom lukten på köpet...:/
Dagens oufit kommer även idag från People;-) (Nej jag är inte sponsrade av dom, jag bara älskar den butiken och deras braiga service!!) Leggings: Sisters points, Linne: Hillevi och tunika: onley!

8 kommentarer:

  1. haha han ser verkligen arg ut! :D

    SvaraRadera
  2. Kanske inte just svart, men mycket "jordnära" färger, finns det här också. F-n, vad tråkig man är EGENTLIGEN?! ;-))

    SvaraRadera
  3. Spännande med intervjun du måste säga till när det kommer med i tidningen/eller på nätet!!!

    SvaraRadera
  4. Fin du är!
    Ja, leggings är fasen bland det skönaste plagget som gjorts ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Men åh liten. Han ser verkligen rätt arg ut. :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Sötis då, så arg man kan va ;)
    Snygg mamma har han iaf!

    SvaraRadera
  7. DU har alltid så snygga kläder!!! :)

    SvaraRadera
  8. Jättesnygg outfit!!!
    -Och vilken underbar Mammabild! Haha, man liksom bara fortsätter med det man håller på med, oavsett skrik och bråk! :) Jag hämtade upp mina barn hos svärföräldrarna igår och så fort de såg mig så började alla tre gråta och gnälla av olika anledningar. Jag fortsatte prata med svärmor som om inget hade hänt ( de var ju uppenbart alla okej...) Svärmor avbröt mig till slut och sa att det var okej om jag ville ta barnen hem för de verkade så trötta - haha, hoppsan!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!