torsdag 5 januari 2012

Vitt bröd doftar ljuvligt!!




Jag har ju själv valt bort att inte äta bröd... Tycker att de innehåller alldeles för mycket onödiga kolhydrater i det... Speciellt i de vita... Idag har jag köpt hem ett gäng goda nybakade små vita bröd och dom doftar ljuvligt...! Alltså de doftar bättre än parfym och hela magen bara skriker : -Ät upp den nuuu!! Jo då inte ska jag vara så duktig så jag inte kan låta bli brödet ikväll tillsammans med fisksoppan! Nej då en eller två bitar kommer nog allt få slinka ner i lilla magen;) *mums*


5 kommentarer:

  1. Är en sucker för bröd jag med. Och helst vitt så klart. Men borde helst låta bli.;)

    SvaraRadera
  2. Smakar tyvärr alldeles för gott också! ,-) Med härliga bregott på...mmmmmm

    SvaraRadera
  3. Mmmmmm gott! Klart du ska unna dej - särskilt gott till soppa ju!
    Jag tar alltid en fralla på måndagar när vi har frukostmöte på jobbet!
    Ha en go helg! :)

    SvaraRadera
  4. ja det doftar gott men jag äter sällan vitt bröd, möjligvis om vi lyxfrukostar en söndag :)

    SvaraRadera
  5. Ja det är ju hur gott som helst

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!