söndag 8 januari 2012

Nu är det klippt!

Så där då var det klippt! Nu har bröderna fått sig ett rejält klipp och speciellt Alfred. Hans ljusa hår föll på golvet... Ja jag ska inte sticka under stolen med att jag tyckte det var en gnutta jobbigt när privat frisören Annelie satte saxen i hans hår...
Får jag presentera en helt ny Alfred!!! Visst blev han fin!? Nu ångrar jag inte ett ögonblick att vi klippte honom!
Douglas han behövde bara toppa sitt hår! Han har en mycket god kvallé, lik sin mors;-) Lite topping och en skön inpackning nu ikväll och nu glänser hans hår!
Fabians lugg hängde så där irriterande i hans ögon... Vi var lite oense där jag och min käre man (menar förstås sambo, att de ska vara så svårt...;-)) om han skulle klippa av sig håret eller inte..?
Som vanligt fick jag som jag ville! Han fick ha kvar sin längd på håret!
Under själva klippningen satt han stilla och höll på att somna;-) 
Och låt mej presentera Darth Vader... *harkel* eller jag menar förstås Fabian;-) Lilla sötisen;-) Jonas första ord var: -Men han ser ju ut som Darth Vader;-) Nej men en liten dalmas;-) *fniss*

Eller så kan man tro att han är tagen direkt ur en 70-tals film;-)

 (Tuuusen tack snälla Annelie för att du tog dej tid att klippa våra grabbar så fint!!)

16 kommentarer:

  1. ameh så jävla söta! :D superfina alla tre!

    SvaraRadera
  2. Jätte fina! O Alfred blev super söt! :)

    SvaraRadera
  3. Haha Fabian blev ju bara för go :-) De blev superfina alla tre :-)

    SvaraRadera
  4. Så fina dom blev!
    Alfred såg genst mycket äldre ut och visst har väl Fabian samma frisyr som Lillebror i Karlsson på taket? :-) Fina blev dom iallafall.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Nu kommer nog Eddie tappa hakan när han får se sin Alfred på dagis. Han undrade förra veckan var Afred var. Behöver sätta saxen i Eddies hår för han drar och drar i luggen så det är mittbena, SNYGGT... Kram JohannaH

    SvaraRadera
  6. Så fina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  7. Va fina dom blev :)
    kramar Jennie

    SvaraRadera
  8. Vad fint det blev!!! Vilka godingar till ungar du har. Kram!!

    SvaraRadera
  9. De blev jättefina! Alfred ser äldre ut och I loooove fabians frisyr!! Så fin!

    SvaraRadera
  10. Oj, Alfred blev en helt annan person :) Håret gör verkligen mycket!! Som tur är har han väl ändå fortfarande kvar sin personlighet ;) Dom är så sjukt söta alla 3 :) Älskar Fabians 70-talsstuk!!

    SvaraRadera
  11. Jättesöta allihopa!!! Alfred blev verkligen att se äldre ut, bara såååå söta killar ni har!!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  12. Söta pojkar!!
    När jag såg rubriken trodde jag att någon hade gjort en "Elis" och klippt sig själv :o).

    Kram!

    SvaraRadera
  13. Snygga grabbar!
    Och söta! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  14. Alfred blev jättefin! :-)

    Fabian ser ut lite som... (ta inte illa upp, men... det är lite samma som du är inne på) Hulken. Du vet han i gamla hulkenfilmerna. Han hade sån frisyr. Hihi! ;-)

    SvaraRadera
  15. Vilken skillnad det blev på Alfred!! Han ser ut som en ny unge :)
    Alla blev såklart jättefina!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!