lördag 21 januari 2012

Dag 13!

På lördagar hinner jag knappt få på mej några "vanliga" kläder förrens det är dax att svira om till jobbarkläderna;-) Idag har jag bara haft på mej detta i dryga 3 timmar och nu är det åter dax att svira om!
Jag grävde faktiskt långt in i min garderob idag och hittade denna toppen. Eller topp och topp den är nästan som en tunika!
Jag tror jag bara har använt den en gång tidigare... Köpte den för säkert 2 år sedan, men då var den tajtare på kroppen och jag trivdes inte alls bra i den... Men nu var den ju faktiskt skön ju;-) Så den kommer jag absolut att använda mer!
Vero Moda är märket på den och leggingsarna kommer från Lindex!
Bilden blev en gnutta suddig... Lika suddig som jag i och för känner mej just nu så...;-)
Nähä dax att svira om till lördagens fest outfit = Skitiga arbetskläder...:/

6 kommentarer:

  1. Jättesnygg tunika, den färgen klär dig :-)

    SvaraRadera
  2. Hej, hitta hem till dig via Anna...läste några inlägg och nu är jag fast!! Härlig blogg där jag tror absolut jag kommer att trivas :)

    SvaraRadera
  3. mkt stiligt!
    hoppas du får en bra natt på jobbet!
    kram på dig

    SvaraRadera
  4. Lämnar lite tassavtryck i natten när jag ändå kikar in på den fina bloggen din :)

    -----------------
    ..::Fotobloggen om vikt och träning utan dieter eller gym::..

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!