tisdag 17 januari 2012

Dag 9!

Ni är så söta när ni kommenterar att jag ser så smal ut på korten;-) Alltså så smal är jag inte, utan jag tror att det är kameran och spegeln som får mej att se slankare och mycket längre ut än vad jag gör i verkligheten;-)! Och så spänner jag förmodligen in magen oxå;-)
Dagens outfit är ett par ärvda jeans efter en kompis! De är perfekta när de är nytvättade, men nu efter en dag så sitter de som en liten säck i rumpan... Skulle nog egentligen ha str 36 istället för 38, men man kan ju inte få allt, de var ju gratis och gratis är gott;-) *he*he* De kommer iallafall från Only och är så där stretchiga och goa!;-) Toppen kommer från Vero Moda och den hittade jag strax innan jul på REA för 100 pix! Armbanden kommer från H&M!
Jag gillar när de är små detaljer på kläderna. På denna toppen sitter det en snygg dragkedja bak!
Lite svårt att se på bilderna. Men de svarta som sitter runt halsen och runt dragkedjan ser ut som om det vore skinn!!

10 kommentarer:

  1. Både du å toppen e skitsnygga!!!!

    SvaraRadera
  2. åh, toppen är skitsnygg! och du med! :D

    SvaraRadera
  3. Men du är ju verkligen smal nu! Kram

    SvaraRadera
  4. Du är superfin på korten :)

    SV: Ja du, de där poliserna... Kan säga att 10 av 10 har varit dödsläckra!! Yummy yummy ;)Det är ju sjukt hot med polisuniformer!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Herre Gud Karro, vilken förvandling du genomgått, du är ju en helt ny tjej.
    Stor eloge

    SvaraRadera
  6. Wow vilka armmuskler du fått! Snygga kläder!

    SvaraRadera
  7. Supersnygg tröja! Den klär dej verkligen!

    SvaraRadera
  8. Vilka jävla armar du haaar! :)

    SvaraRadera
  9. Åh den tröjan gillar jag! SKitsnygg!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!