onsdag 25 januari 2012

Kaos....

Jeurima utmanade mej till att visa upp min sängbordslåda... Jag tittade snabbt i den och tog ett kort och nu skäms jag... Jösses va skit de är i den.... Jag måste erkänna att jag inte använder sängbordslådan så mycket, utan de har mest blivit en skrotförvaring och mina barn speciellt Alfred och Fabian älskar att pilla i den.
Har jag inget för mej idag så kanske jag borde städa den?;-) Ja för jag använder nog inte ens 90% av grejerna som ligger där... Typ gamla batteri, hur i hela friden kan dom ha hamnat där? *fniss*

6 kommentarer:

  1. Hahaha gamla batterier i sängbordslådan! Hmmm...

    SvaraRadera
  2. Hahaha... min låda e ännu värre!!

    SvaraRadera
  3. Åh, du har ju t o m såna där gamla grå plastpengar *fniss*

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hmm..ser att du också har passet i nattduksbordslådan..undrar om det är vanligt?

    SvaraRadera
  5. stenen med "harmoni" fyllde ju sitt syfte bra i sängbordslådans harmoni ;)

    SvaraRadera
  6. Tycker nog du ska rensa ut passen i alla fall... :0)

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!